آخرین عناوین

پنجشنبه 12 بهمن 1396-11:32 کد خبر:50151

بحران در موسسه کاسپین به کارمندان رسید!

اخراج کارمندان موسسه کاسپین/بحرانی دیگر برای مسئولین استانی و کشوری

موسسه اعتباری کاسپین در اقدامی تعجب برانگیز تصمیم به اخراج بیش از هزاران نفر از کارمندان جوان و با سابقه خود گرفته است.


به گزارش خزرخبر، مؤسسه اعتباری و مالی کاسپین در طی یکسال اخیر با بحران عدم پاسخگویی به سپرده گزاران مواجه شده و تاکنون نیز نتوانسته رضایت کامل مشتریان را جلب کند در اقدامی تعجب برانگیز دست به اخراج کارکنان خود زده است.

براساس این گزارش ،مسئولین موسسه کاسپین با اعلام اسامی بیش از هزاران نفر نیروی قراردادی و شرکتی که هرکدام از این کارمندان دارای خانواده می باشند، عملا این افراد را دچار بحران و نگرانی نموده که باید منتظر عواقب این اخراج باشیم.

آنچه جای تعجب می باشد این است که موسسه کاسپین به جای این افراد جوان و با انگیزه که دارای سابقه فعالیت خوب و دارای نمره قبولی در انجام کارهای خود در بحرانی ترین شرایط موسسه کاسپین بوده اند، استفاده از افراد بازنشسته و بعضا با عملکرد ضعیف را در دستور کار قرارد داده است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

برپایه این گزارش،قرارداد این کارمندان تا پایان سال 96 می باشد اما موسسه کاسپین اعلام نمود این افراد باید تا 15 بهمن ماه تسویه حساب نمایند که سوالات بی شماری را بوجود آورده است.

موضوع قابل توجه دیگر این می باشد که این افراد با آزمون و مصاحبه و کسب نمرات قبولی جذب این موسسه شده اند اما بدون دلیل موجه و بدون اینکه مسئولین موسسه کاسپین به عواقب و تنش های اجتماعی این اقدام فکر معقولانه نمایند دست به انجام این اخراج زده اند.

البته شنیده های دیگری نیز حاکی از آن است که مسئولین موسسه کاسپین با بهانه ساماندهی و ادغام 8 تعاونی موسسات اعتباری و مالی دست به اخراج این نیروها زده اند که باز هم این بهانه هیچ دلیل موجهی جهت اخراج نیروهای جوان و جایگزین نیروهای بازنشسته نمی باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • اسی
    يکشنبه 23 ارديبهشت 1397-13:4

    #karmandeekhraji

    #کارمنداخراجی
    اخراج 1500کارمند متاهل و باسابقه موسسه اعتباری کاسپین(فرشتگان)
    و عدم پاسخگویی مسئولین در خصوص پرداخت حق و حقوقات پرسنل
    تجمع کارمندان مورخ 22.2.1397
    دربرابر اداره کار و سرپرستی موسسه کاسپین

    • كارمند اخراج شده ي كاسپين
      يکشنبه 15 بهمن 1396-4:15


      من يكي از كاركنان اخراج شده ي كاسپين هستم، ٨ سال سابقه ي كار دارم، همسر و فرزند دارم، در اقدام ناباورانه اين موسسه اخراج شدم، حالا با ٣٣ سال سن بايد كجا برم كار كنم؟ كدوم سازمان و نهاد و ارگان تو اين سن به من كار ميده؟ هيچكس پاسخگو نيست...
      اي رهبر عزيز ايران، ببين توي سالي كه بنام اشتغال نامگذاري كردي ، قتل عام كردن كارمندارو ... خانم ها موندن سر كار، آقايون اخراج شدن، اين چه عدالته،؟ اين چه وضعيتيه كه واسه ما درست كردن،؟؟؟ خدا لعنت كنه باعث و بانيشو

      • الف
        جمعه 13 بهمن 1396-19:6

        با سلام
        متاسفانه خبر های جعلی و برداشتهای شخصی در خبرتان موج میرند
        برایتان متاسفم که اینگونه قضاوت می کنید . موسسه تمام حقوق ایام بلاتکلیفی را پرداخت نموده و در حال حاضر نیز حقوق ماه جاری را می پردازد.و لذا کسانی که در آزمون و مصاحبه و سایر موارد نمره کمی گرفته اند در این مرحله منفصل شده اند و تعداد انها هزاران نفر نمی باشد. رسانه بدبخت و دروغ پراکن...

        • کارمند تعاونی منحله نابود شده ،برفنا رفته و بدبخت فرشتگان
          پنجشنبه 12 بهمن 1396-22:10


          با سلام.
          اینطور که معلومه بازم نورچشمیها،بازم دستمال به دستان،بازم اسکرین شات بگیران ،باز م همکارفروشان،بازم زیر آب زنان،بازم از خدا بیخبران و بی تخصصان و بیتعهدان در موسسه پرآوازه اعتباری کاسپین استخدام و شروع بکار خواهند کرد.وگرنه اگر جز این است چرا کارمندی با نه سال سابقه متاهل دارای فرزند دارای رشته حسابداری رو اخراج کردن.آیا جز اینست که تفکر رفت یکی بهترترترتر از او آمد سرکار.ل خدا کنه که رشته زنبورداری دامپزشکی مهندس کشاورزی ،وووووووو کارکنان دارای مدارک جعلی رو دوباره استخدام نکنن.هرچه خدا خواهد همان شود.بی تقواترین آدمها کسانیست که در رشته ای تخصص نداشته باشد و آنکار را قبول کند که متاسفانه فرشتگان و کاسپین پر است از همچین آدمهایی.به امید موفقیت و سربلندی موسسه پرآوازه و نامدار مالی و اعتباری کاسپین به بیش از شش ماه فعالیت در کشور