آخرین عناوین

چهارشنبه 12 شهريور 1393-15:10 کد خبر:821

انتقاد فرماندار ساری از وضعیت شورای شهر ساری:

فرماندار ساری رییس شورای شهر ساری/شورا حق هیچ گونه مکاتبه اداری را ندارد

فرماندار ساری گفت:در سریعترین زمان ممکن جلسه بعدی شورا را تشکیل خواهیم داد.


جواد واحدی در گفتگوی اختصاصی با خزرخبر افزود:بر اساس قانون ،فرماندار ساری رییس شورای شهر خواهد بود و در سریعترین زمان نسبت به تشکیل جلسه شورا اقدام خواهیم کرد.

وی با گلایه از اینکه نباید برخی از اعضای شورا مسائل سیاسی  را بر مسائل شهری و مردم ترجیح بدهند اظهار داشت:انتظار بود که اعضای شورا اتحاد خود را حفظ کنند و نگذارند مسائل مردم تحت تاثیر مسائل سیاسی قرار گیرد.

واحدی با بیان اینکه جلسه بعدی شورا با حضور اعضای هیات رییسه تشکیل خواهد شد اظهار داشت:تا مشخص نشدن اعضای هیات رییسه شورا،شورای شهر حق هیچ گونه مکاتبه ای را نداشته و هرگونه مکاتبه شورای شهر فاقد اعتبار خواهد بود.

فرماندار ساری تصریح کرد:اگر اعضایی که در جلسه شورا شرکت نکرده اند در چهار جلسه بعدی هم شرکت نکنند بر اساس قانون از آنها سلب عضویت شده و با حضور اعضای  حاضر،رییس انتخاب می شود.

به گزارش خزرخبر،عدم حضور گروه اقلیت شورا که از طرفداران عبوری می باشند در جلسه انتخاب هیات رییسه شورا،باعث بوجود آمدن شبهاتی برای مردم شده است که امیدواریم این گروه مسائل سیاسی را بر مسائل شهری ترجیح نداده و جهت اثبات اهداف و شعارهای خود برای توسعه و پیشرفت شهر ساری،در جلسه بعدی حضور یابند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شهروند
    جمعه 14 شهريور 1393-9:58


    خواسته یک شهروند از عضو شورای شهر ساری
    کارمان وقتی بیخ پیدا کرد که دقت نکردیم ورای دادیم به عده ای بی درد،نه درد وغم شهردارندونه شهروند.
    کارمان وقتی بیخ پیدا کردکه دقت نکردیم وپول برای عده ای رای ساز شد.
    کارمان وقتی بیخ پیدا کرد که بگو مگوهای لحظه ای عده ای ازحال مردم بی خبر را باورکردیم که برای من وشماست!!تا انان چند صباحی بر شهر حکومت کنند.
    حال مان بد است بچه های ساری یچه های مرکز استان رنجبرها
    ،اسلامی ها ،عزتی ها وووووووکجایید که قلم نمی زنید چرا روشنگری نمی کنید کجایید که بنویسید این قبا بر قد وقواره برخی گشاد بودکجایید که بگویید ای.....عرصه سیمرغ نه جولانگاه توست!!!!
    اقای اقایی!!!!!که ازماشین وامکانات واموال شورا که در حقیقت خریداری شده از پول پرداختی عوارض من شهروندتامین میشود استفاده میکنی فرزند خود برادر زاده وبرادر را در شهرداری استخدام میکنی وازبیت المال برای خود کلاهی درست میکنی دم از قانون میزنی تو که تا دیروز جرات نداشتی یک کلمه علیه عملکرد دولت احمدی نژاد مطلب بنویسی اما در دولت تدبیر وامید از استاندار سخت کوش منتصب این دولت انتقاد میکنی خود را اصلاح کن راه اصلاح طلبی این نیست که اوضاع ارام مرکز استان را اینگونه ناارام کنی درس اموز باشیم از تئوریسین دولت اصلاحات که میگفت زنده باد مخالف من !میگفت در جامعه مدنی باید همه صدا ها را شنید ایا اصلاح طلبی لق لقه زبان است این چه نوع تمرین دمکراسی میباشد؟که حتی تاب وتحمل یک اظهار نظر از همکار خود در شورا را نداری با خود اینگونه رفتار میکنید با دیگران ومردم چه ها!خود را برادر شهید خواندی درود میفرستم به روح متعالی شهدا خاصه شهید والا مقام شما وشهدای شهرمان اما ایا روح ان راست قامتان از اینگونه عملکردها راضیست؟که حتی سخنان خلوت وجلوت هم را که در جمع دوستانه بیان میکنین به ما شهروندان منتقل میکنین وفضای شهر را اینگونه ملتهب میسازید محض رضای خدا که سخن گزاف نمیگویند.
    چرا اصلا اززبان دیگران سخن میگویید با چه انگیزه ای برای کسب ریاست فرد مد نظرتان فضای شهر را ملتهب میسازی وبین صفوف متحد رخنه ایجاد میکنی مردم دیگر گول این بگم بگم ها را نمی خورند مردم هوشیارند اما گرفتاری شان از وقتی اغاز شد که برخی ازانان زمام امور شهر را به چون شمایانی سپردندحال خواسته ای دارم وان اینکه دعا میکنم به شرطی که امین بگویی :زنهار که دوباره شمارا برگزینیم/

    • ساروی
      پنجشنبه 13 شهريور 1393-13:59


      حیف که نمی خواهیم خودمان و شورا را وارد حاشیه کنیم ، وگرنه تنها بخشی از اطلاعات ناقصی که دراختیار ماست درخصوص زدوبندهای عبوری و دوستانش با برخی از اعضای خیلی محترم شورای شهر، زمین وزمان را بهم میریزد و جای خالی دستگاههای نظارتی را فریاد خواهد زد

      • وارثان انقلاب
        پنجشنبه 13 شهريور 1393-8:15


        کجایی ای ، محمد جواد مرادی که جای خالی تو داخل شورای شهر ساری احساس میشود.