آخرین عناوین

جمعه 1 خرداد 1394-17:33 کد خبر:9294

نشان کارت زرد به مدیر کل صدا و سیمای مازندران!!

هشدار نماینده ولی فقیه به مدیر کل صدا وسیمای مازندران/ انتصاب های معنادار و مشکوک در شبکه طبرستان

نماینده ولی فقیه در مازندران به مدیر کل صدا و سیمای مازندران هشدار جدی داد.


به گزارش خزرخبر،پس از انتصاب پر حاشیه مدیر کل صدا وسیمای مازندران که روز به روز ابعاد بیشتری از این حاشیه ها منتشر می شود باز هم یک مسئول استانی به این مدیر کل پر حاشیه اخطار و هشدار داد.

به گزارش خزرخبر،آیت الله طبرسی در خطبه های نماز جمعه امروز ساری با انتقاد از عملکردهای این روزهای مدیر کل صدا و سیمای مازندران افزود: چه‌ طور فردی که پنج سال در این نهاد خوب کار کرد به یک ‌باره عملکردش ضعیف می‌شود؟؟ بنده به آقای مقدسی «مدیرکل صدا و سیما» نصیحت می‎کنم که در تصمیم خودش تجدید نظر کند و نیروهای خودی و انقلابی را از بدنه شبکه تبرستان دور نکند.

وی با انتقاد به عملکرد مدیرکل جدیدالانتصاب صدا و سیمای مازندران، خواستار تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگر در سطح ادارات استان توسط مسئولان شد و اظهار داشت: خانواده‌های شهدا برای پایداری انقلاب اسلامی در کنار عزیزان شهید خویش قرار گرفته اند.

آیت الله طبرسی در واکنش به تغییر معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیما مازندران توسط مدیرکل این سازمان، تصریح کرد: مسئولان باید تلاش کنند که وحدت در جامعه ماندگار شود، بنده طرفدار خانواده شهدا هستم و مسئولان تلاش کنند که این موارد به نماز جمعه کشیده نشود.

بر اساس این گزارش،پیش از شروع خطبه‌، بنری در راستای حمایت از فتح‌اللهی معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای تبرستان و برادر سه شهید که از نیروهای توانمند استانی و کشوری می باشد در محل برگزاری نماز جمعه نصب شده بود.

به گزارش خزرخبر،گزارشات رسیده حاکی از آن است که مقدسی با معرفی برخی از افراد دارای حاشیه،تصمیم به انتصاب این افراد در جایگاه های حساس و معاونت های مختلف صدا و سیمای مازندران دارد که این اقدامات سوال برانگیز وی ،باعث هشدار نماینده ولی فقیه در مازندران به مقدسی شده است.

آنچه جای تعجب می باشد این است که چطور سرفراز رییس سازمان صدا و سیمای کشور که از سوی رهبر معظم انقلاب منصوب شده است نسبت به هشدار خانواده شهدا و دیگر مسئولان مازندران بی توجه می باشد به طوری که اقدامات غیر معمول و ....مدیر کل جدید صدا و سیمای مازندران به جایی رسیده است که نماینده ولی فقیه در مازندران مجبور به هشدار به این مدیر کل شده است؟؟؟

مقدسی که طی چند روز اخیر در پی افشاگری خزرخبر و دیگر سایت های خبری استان،سعی نمود با اعمال فشار و واسطه گری غیر مستقیم ،این سایت را از انعکاس اخبار داخل این سازمان و انتشار اقدامات حاشیه دار، معنادار و سوال برانگیز خود دور نگه دارد باید بداند نمی تواند به اعمال فشار از بخش های گوناگون ،رسانه ها را از بیان واقعیت ها دور کند.

خزرخبر به زودی اسنادی از عملکرد گذشته این مدیر کل و حاشیه هایی که وجود دارد و موارد لازم جهت آگاهی مسئولان و مردم منتشر خواهد کرد.

&&& اخبار مرتبط:

*تغییرات داخلی در صدا و سیمای مازندران انجام می شود

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • م. م
    جمعه 8 خرداد 1394-15:45


    بله درود باید بگید شما یه نفر. منافق با ظاهر سازی بالا میاد و یه شبه با باندبازی و پارتی بازی کارمند جز میشه مدیرکل و اینجوری دسته گل آب میده. شمری که سر امام حسین را برید یه موقعی به ظاهر خیلی آدم خوبی بود ولی ....

    • خلیل. م ص
      جمعه 8 خرداد 1394-15:41


      امیدوارم آقای سرافراز واقعا بسیجی باشد، متاسفم بگم انتخاب معاون قبلی ضرغامی بعنوان معاونش و ادامه سیاست بده و بستان او در عزل و نصب مدیران استانها و بودن قالم مقام بازنشسته ..... هنوزم راس کار و وجود دروغ و نیرنگ و کلک در این معاونت علامت نفاق و حفظ وضع موجوده نه چیز دیگه. اینجا زیر نظر مستقیم رهبره اینجا دیگه چرا. چرا اینطور شده خدایااااا؟ واقعا آدم نگران میشه...

      • پنجشنبه 7 خرداد 1394-23:53


        درود برمقدسی...ایشان زمانی که در رادیو بودند از بهترین و سالم ترین مدیراان بودند....شما نیز با و دروغ و تهمت راه به جایی نمیبرید..سازمان رییس داره و رییسشم فوق العاده فهیم و کارشناسه.لطفا دخالت نکنید.

        • ک. صادقیان
          دوشنبه 4 خرداد 1394-13:50


          ممنووووون از لطفتون که زود به نظر بنده عمل کردید و لینک خبرای مرتبطو گذاشتین. سالاری خزر خبر

          • ک. م
            دوشنبه 4 خرداد 1394-13:48


            برادران ایمانی عزیزم لطفا اسم از کسی نبرند، با متانت و تقوای الهی مطالبشونو و اعتراضاتشونو مطرح نمایند و الا فرق ما با غیر ارزشی ها و منافقین چیه؟ باید در همه حال خدا را در نظر بگیریم و حتما وقتی نیتمون خالص شد و درست عمل کردیم هر نتیجه ای بگیریم مورد رضای خداست و ما برنده ایم. انشاءالله خیلی زود این مساله حل میشه و ظالم رسوا میشه چون رییس سازمان بسیجیه و معتمد حضرت آقا

            • خ.م
              دوشنبه 4 خرداد 1394-9:3


              این آقای کارمند که از مدیرش سینه چاک حمایت میکنه و بعد میره با آب و تاب چاپلوسیشو بهش گزارش میکنه خجالت بکشه ارزششو نداره . خدا جا حق نشسته/ ببین تنهای تنهایی، زورکی هم دو نفر باهات نیستن کامنت تولید کنن. افتاد؟

              • کارمند صداوسیما
                يکشنبه 3 خرداد 1394-11:54


                مسئولان محترم سایت الله وکیلی همه کامنت ها رو قرار میدهید.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                • کارمند صداوسیما
                  يکشنبه 3 خرداد 1394-10:26


                  با سلام به همه همکاران عزیزم در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خوب نظرات همه دوستان محترم است . من فقط توجه دوستان را به یک نکته جلب میکنم تفکر ما به اندازه جهان بینی که داریم عمل میکند . ازکوزه همان برون تراود که در اوست . در تمام مطلبی که چه در متن اصلی و کامنت ها مشاهده شد یک جبهه گیری کاملا سطح ابتدایی به چشم مخورد . عزیزان من این چرخ گردون صداوسیما می چرخد اما چرخیدن بی حاصل چرا ؟!!!! دوستان و هم شهریان مازندارنیم چرا با تعقل و تفکر حرف نمی زنیم / چرا به رشد فرهنگ غنی مازندرانی با جبهه گیری بی اساس ضربه وارد میکنیم ؟؟؟ عزیزان حتما صداوسیما بر اساس معیارهایی مدیر کل را انتخاب میکند و ایشان هم ماموریت تعالی و حفظ فرهنگ بومی را بوسیله رسانه محلی دارد . لذا چرا بجای انتقاد از جابجایی مدیران / کمک و همراهی در رشد شبکه استانی و تقویت فرهنگ اصیل و نجیب و مهمان دوست مازندرانی نباشیم . به امید پشرفت مازندارنی با فرهنگ و تمدن اسلامی

                  • کارمند صدا و سیما 2
                    يکشنبه 3 خرداد 1394-9:47


                    آقای کارمند صدا و سیما که گفتی مقدسی مدیر کارآمدی است و حمیدی خورد و برد ، آقای نفهم هنوز نفمیدی که باند حمیدی دارن بر صدا و سیما مسلط میشن ؟ هنوز نفهمیدی که صمدی و عطاریه و ..... دارن مقدسی رو هدایت میکنن ؟ هنوز نفهمیدی حمیدی با کاشتن عطاریه در سیما و امیری در خبر به فکر کاسبی خودشون هستن ؟ پس معلومه از روی غرض حرف میزنی نه اطلاع

                    • از یکی ازیکی از استانهای غریب کشور
                      يکشنبه 3 خرداد 1394-7:47


                      دلم به حال استانهایی که به عملکرد مدیراشون بی تفاوتند و انگار استانشون صاحب و بزرگ نداره می سوزه. خوش بحال شما مازندرانی های غیور

                      • س.ر. حسینی
                        يکشنبه 3 خرداد 1394-7:44


                        ایجور موقع هاس که آدم ارزش و قدر بعضی ها رو متوجه میشه. از اینکه نماینده ولی فقیه انقلابی، بصیر و شجاع داریم خدا رو هزار بار شکر

                        • ک. صادقیان
                          يکشنبه 3 خرداد 1394-7:42


                          لطفا لینک خبر قبلیتونو در باره صداوسیمای مازندران را زیر این خبر بذارین تا هرکی خواست اون خبر و نظرات جالب مخاطبینو ببینه و استفاده کنه. تبریک اعیاد شعبانیه به همه مازنی ها

                          • تقی
                            شنبه 2 خرداد 1394-23:0


                            خزر خبر،بررسی کنیدعلت عزل معاون پیشنهادی برنامه ریزی ومالی دراستان گلستان چه بوده است؟نتیجه جالبی می گیرید.

                            • حسن
                              شنبه 2 خرداد 1394-22:23


                              اقای مقدسی شما مدیرکل دونفر نیستی شما مدیر کل همه کارمندان واستان هستند چرا نیروهای ارزشی مثل اقایان دارابی وجوادی وفتح اللهی را تقییر می دهی همگی ازخانوادهای شهدا ورزمندگان می باشند

                              • کارمندکیه ؟؟؟ همون که گلستان پیام میذاشت
                                شنبه 2 خرداد 1394-21:46


                                باسلام و درود
                                با وجود افرادی مثل مقدسی ها و (م.ر...ب)در گلستان، کلی از زحمات رسانه های بیگانه در تخریب اذهان عمومی مردم نسبت به نظام وهمچنین تخریب فرهنگی خانواده های ایرانی کمتروکمتر میشود اگرامثال ایشان در چندمرکزدیگه همین پست هارو تصرف کنن.آقای موسوی مقدم ، سرتون سلامت.از درب میزنن .ازپنجره میارین داخل .
                                استفاده از نیروهای غیرمتعهدنسبت به نظام و ارزشهای نظام راه را برشبکه های بیگانه ازقبیل جم تی وی...فارسی وان ...بی بی سی ، صدای آمریکا و ... ... زمانیکه سایرین را به خانواده های شهدا ترجیح میدهندو در پستهای کلیدی خانواده های شهدا را برکنارمیکنندچه باید کرد ؟؟؟!!
                                خدا قوت مسولان مازندرانی که کمرهمت را محکم بسته و مقابل این جنایتها ایستادگی میکنید... مسولین گلستانی هم از این اقدامات بهره ببرن.شاید روزی گلستان هم مازندران دوم شود.

                                • شنبه 2 خرداد 1394-21:22


                                  منظور شما از" 100درصد پرسنل موافق تغییرات هستن"صمدی و دارو دسته پنج شش نفریشه دیگه؟؟؟؟؟؟ببینید مقدسی چه فتح اللهی رو برداره چه بر نداره ضرر کرده."مکرو مکرالله والله خیرالماکرین"کار باند سودجو وفرصت طلب ....تمامه انشاالله

                                  • علی
                                    شنبه 2 خرداد 1394-20:13


                                    تغییراتی که در صداوسیما در حال انجام شدن است نه به نفع ما کارمندان صداوسیماست و نه به نفع مخاطبان .صداوسیما به فرموده امام دانشگاه است و باید کار فرهنگی در ان شود اما نگاه مدیر کل محترم این طور نیست. وی برای انتخاب مدیران خود نگاه اقتصادی دارد و می بیند هر کسی که می تواند برای آن پول بیشتری بیاورد آن را به عنوان مدیر انتخاب می کند.از جمله انتخاب وی برای معاون سیما.و این یک آفت است.پول و درامد برنامه های مشارکتی جیب ما کارمندان که نمی رود iهیچ به ما حتی اضافه کار نمیدند و می گویند فقط حقوق ثابت باید دریافت کنید.و از آن طرف هم با مشارکتی شدن برنامه ها اکثر برنامه ها بی کیفیت شده و در اختیار یک عده خاص قرار گرفت.پس حداقل اجازه بدین ما از انسانهای شریفی چون آقای فتح الهی که عملکرد نسبتا خوبی هم دارد بر خلاف ادعاهای دوستان حمایت بکنیم چون چشم و دلشان سیر است و مثل آقایان از خونه سازمانی و وامهای آن چنانی و... بی بهره اند خداوند ایشان را از گزند هرچه آدمهای بد حفظ کند.

                                    • رضا
                                      شنبه 2 خرداد 1394-19:50


                                      چراباید تجربه گرگان درساری تکرار شود نمایندگان مازندران کجا هستن مازندران اموزشگاه مدیران کم تجربه نیست به جای اینکه به فکر کیفیت برنامه باشند دنبال لذت جابجایی هستن که نیروهای کارامد راحذف وپس ازمدتی ازاستان بروند

                                      • شنبه 2 خرداد 1394-14:17


                                        حاج آقای موسوی مقدم شماکه معاون امورمجلس واستانهای صداوسیمای هستی ودرانتصاب ایشان فقط به توصیه معاون سابق استانهاتوجه کردی،حداقل درمجلس ازنظرنمایندگان مردم شریف استان گلستان نیز بهره میبردی ونیزحذف نیروهای ارزشی وایثارگردرصداوسیمای استان گلستان ،درگیری بارییس سازمان بازرسی کل کشور،استفاده ازافراد مساله داردرپستهای مدیریتی که هیچ تعلق خاطری به نظام ندارند،اقای موسوی مقدم ظاهرا این آقاپشتش به کوه بنده که بعداز هربارخرابکاری مجدددریک مرکز دیگربکارگیری میشود اقای سرافراز شمامنصوب حضرت آقا هستید چرا باید اموراستانهای شمااینگونه باشد،قایم مقام اموراستانها که مرتب درحال گرفتن تعویق بازنشستگی هستی چرااینگونه بایدباشد. متاسفانه لجاجت دراموراستانهای سازمان گویانهادینه شده

                                        • کارمند تحقیر شده صدا و سیما
                                          شنبه 2 خرداد 1394-10:59


                                          آقای کارمند صدا و سیما کاش می گفتی 99درصد تا من یکی باورم می شد چون من کاملا مخالفشم و کارمند صدا و سیما هم هستم متاسفانه :)

                                          • سید ابراهیم
                                            شنبه 2 خرداد 1394-10:55


                                            فرمایش نماینده حضرت آقا در استان خط قرمز ماست؛ چون نظر مبارک ایشان برای ما مازندرانی ها مثل نظر مبارک حضرت آقاست آقای سرافراز حواسش جمع باشد. مدیرکلش را عوض نکند خودمون عوضش می کنیم

                                            • م.م
                                              شنبه 2 خرداد 1394-10:40


                                              ما از خبر خزر حمایت می کنیم. بررسی بفرمایید خوب زدید تو برجک نفاق و باندهای خوش ظاهر و بدباطن سازمان صدا و سیما. با توکل بر خدا تا ریشه کنی این جوان بی تجربه و ظاهرا مامور برخی افراد مساله دار به پیش. خیر ببینید ان شاالله/ اینها از نجابت خانواده های معزز شهدا و افراد حزب اللهی همیشه سوء استفاده می کنند ولی خبر ندارند اینجا مازندران است و تودهنی می خورند

                                              • همکار
                                                شنبه 2 خرداد 1394-10:4


                                                دوستی که آمار 100 درصدی میده از ما که چیزی نپرسیده !!!!!، ما که از جابجایی جدید و تشکیل باند جدید آقای صمدی اصلا راضی نیستیم ما در معاونت آقای فتح اللهی و مدیریت آقای مهدوی چیزی جز آرامش و امنیت ندیدیم .

                                                • سلام
                                                  شنبه 2 خرداد 1394-10:1


                                                  سلام ، با سپاس و قدردانی فراوان از هشدار به جای نماینده دلسوز ولی فقیه که با افشاگری از تصمیمات و انتخاب های نادرست مدیر کل جدید صدا وسیما که با حمایت از افراد ناکارآمد و نالایق که فقط در حال راه اندازی باند جدیدی برای فعالیتهای انحصاری و منفعت طلبانه خود هستند و با حضور افراد انقلابی و خانواده شهدا در بدنه سازمان مشکل دارند ، خواهشمندم هر چه سریعتر به رفع این مسئله توسط نماینده دلسوز ولی فقیه اقدام شود .

                                                  • کارمند صدا و سیما
                                                    شنبه 2 خرداد 1394-1:57


                                                    با سلام خدمت سایت وزین شما
                                                    وقتی از انتصابات چیزی خبر نداری
                                                    خبر رسانی دروغ انجام ندهید
                                                    مقدسی یکی از کارآمد ترین مدیران کل و بسیار حرفه ای و دلسوز میباشه
                                                    100 درصد پرسنل از تغییر 47 مدیر مرکز توسط مقدسی استقبال کرده و حمایت میکنند
                                                    زمانی که حمیدی داشت میخورد و میبرد کجا بودی
                                                    امروزتازه به حرف اومدی