آخرین عناوین

دوشنبه 4 خرداد 1394-19:27 کد خبر:9309

ناتوانی شهردار ساری در مقابل فشارهای سیاسی!!

فشار و نفوذ سیاسی مقدم بر تجربه و تخصص در شهرداری ساری

فشار و نفوذ سیاسی باعث غلبه بر تجربه و تخصص در شهرداری ساری شده است.


به گزارش خزرخبر،پس از روی کار آمدن عبوری در شهرداری ساری،طبق روال معمول که هر مدیری دست به تغییراتی می زند،وی نیز دست به تغییراتی نه چندان زیاد در واحد ها و برخی از سازمان های زیر مجموعه خود زد.

برخی از تغییراتی که عبوری انجام داد تاثیرات بسیار مثبتی در پی داشت اما در مقابل برخی از تغییرات وی نیز که به خاطر فشار گروه ها و سهم خواهی ها و همچنین برخی از اعضای شورا بوده،نه تنها نتایج خوبی نداشت بلکه باعث افت و تنزل کاری در آن واحد نیز شده است.

یکی از این تغییرات در سازمان پسماند بوده که به اعتراف کارشناسان،از وقتی مدیر عامل موفق قبلی به خاطر برخی مسائل سیاسی غیر واقعی ،برکنار و به جای وی ،یک شخص بی تجربه در امور فنی و پسماند و بر اساس فشار و درخواست برخی از گروه ها (مدیر عامل فعلی این سازمان به زودی با سمت مدیر عاملی بازنشسته خواهد شد و از حقوق مدیر عاملی در زمان بازنشستگی استفاده خواهد کرد که ...!!!)،مسئولیت این سازمان را بدست گرفت متاسفانه در مقایسه با عملکرد مدیر قبلی نه تنها باعث درجا زدن بلکه عقب گرد نیز شده است.

به گزارش خزرخبر،طی چند روز اخیر نیز شنیده ها حاکی از اعمال نفوذ مجدد یکی از اعضای همیشه منتقد و پر ادعای شورا به همراه  یکی از معاونان شهرداری که با پشتیبانی این عضو بر مسند فعلی جلوس کرد جهت اعمال فشار به شهردار برای انتصاب یک مدیر بی تجربه بر فنی ترین سازمان شهرداری دارد.

سازمان آتش نشانی ساری که از فنی ترین سازمان ها می باشد به زودی تغییر مدیر عامل موفق خود را شاهد خواهد بود.

سیدی که طی چند سال اخیر با حمایت شخص عبوری و حمایت برخی از اعضای مخلص و متعهد شورا توانست این سازمان را در سطح استان و نیز در سطح کشور به لحاظ امکانات و مخصوصا عملکرد و توانایی فنی زبانزد نماید و نگرانی مردم ساری و حتی شهرهای اطراف را در این بخش به لحاظ خدمات ارائه شده راحت نماید، متاسفانه به علت نفوذ پشت پرده برخی از افراد در شورا و شهرداری،بازنشسته خواهد شد و فردی که هیچ گونه سابقه کار در آتش نشانی را ندارد فقط بر اساس رابطه و نفوذ قرار است بر جای وی بنشیند.

آنچه جای سوال است این می باشد که چرا زمانی که آتش نشانی ساری با کمترین امکانات در حال خدمات دهی بود و به مدیر عامل و نیروهای توانمند و جوان و کارکشته این سازمان فشارها و هجمه های فراوان بود کسی به فکر تغییرات نبود اما در حال حاضر که با فعالیت های شبانه روزی و بالا بردن توانایی و تجارب توسط مدیر عامل و نیروهای جان بر کف،به جایگاه واقعی خود رسید،باید شخصی دیگر بر مسند مدیر عاملی بنشیند و بعدا عملکرد این سازمان را به نام خود و نماینده شورا در این سازمان تمام کند؟

سوال بعدی این است که آیا نماینده شورا در این سازمان و معاونی که قصد جایگزینی مسئول دفتر قبلی خود را به جای سیدی دارد فکر آینده خود را کرده اند؟آیا فکر نمی کنند که مردم چشمانی بینا دارند؟آیا فکر نمی کنند که همیشه قدرت و نفوذ و ....در دست آنها نخواهد بود؟

بر اساس کدام وجدان و عقل سلیم و تعهد کاری،سختی ها و رنج ها و هجمه ها برای یک گروه (سیدی و تیم فعلی آتش نشانی ساری)و تعریف و تمجید و پز دادن برای گروه دیگر (مدیر عامل بعدی و عضو شورا و معاون تحت حمایتش)می باشد؟

اگر سازمان آتش نشانی طی چند سال اخیر کمترین هجمه ها و انتقادات را به خود دید و توانست در هر حادثه ای سرآمد دیگر سازمان های آتش نشانی های استان شود به خاطر توانمندی،تجربه،تخصص و هنر مدیریتی شخصی بود که خود را هیچ وقت مدیر عامل ندانست بلکه همواره در کنار آتش نشانان خود،در وسط هر حادثه بود و توانست از تمام حوادث با موفقیت بیرون بیاید.

بنا بر نظر کارشناسان فنی در امور شهری و آتش نشانی و برخی از اعضای متعهد و متخصص شورا،تغییر مدیر عامل این سازمان مهم و فنی که با زندگی و جان مردم سر و کار دارد عواقب بسیار بد و جبران ناپذیری داشته و یکی از امتیازات منفی بزرگ برای شهردار ساری خواهد بود.

البته شنیده ها حاکی از آن است که به علت نزدیک شدن به زمان بازنشستگی سیدی قرار است تا این جا به جایی انجام گیرد و این در صورتی می باشد که شهردار می تواند تا از حق خود برای تمدید فعالیت این مدیر عامل استفاده کند.

خزرخبر امیدوار است تا عبوری که با عملکرد بسیار خوب خود و تیم کاری و فنی خود توانست مردم ساری را امیدوار و ساری را  در کشور سربلند کند در مقابل این عضو شورا و تیم فشار و ....مقاومت کند و از جابه جایی این نیروی گمنام خودداری کرده و همچنان از او استفاده کند.

لازم به ذکر می باشد که تغییر و جابه جایی این مدیر عامل،امتیازی منفی نیز برای نماینده شورا در این سازمان می باشد که امیدواریم این عضو شورا از جایگاه خود جهت ادامه فعالیت این مدیر عامل توانمند استفاده کند نه اینکه خود مسبب تغییر این مدیر عامل شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • سالار
    سه شنبه 19 خرداد 1394-9:1


    سلام به اونایی که میخان خودشو خوب نشون بده و دیگری رو بد
    یه آتش نشان خوب اونیه که خودشو وفق مردم کنه واسه نجات و گره گشای کار مردم بشه نه اینجوری به هم بپیجن
    یا اینکه یه سری نیروهایی که راضی نیستن بیاره تو اتش نشانی
    اونایی که کمر درد دارن تو دستشون میله هست بیماریهای مختلفی دارن میتونن واسه نجات جان مردم تلاش کنن ؟ یکی باید به اونا رسیدگی کنه تو مواقع خطر!
    آتش نشان خوب اونی نیس که بره مو بکاره واسه زیبایی خودش شاید ندونه که کچلی هم اقبال بلندی داره
    این همه هزینه یه دفعه تو اتیش سوزی به باد میره
    آره دادش اینه . . .

    • يکشنبه 10 خرداد 1394-23:35


      کسی که روی صحبتت با پرسنل خدوم اتشنشانی بوده
      یادته به خاطر شستن خیابون با رحمان کردی دعوا افتادی.
      این پرسنل هستند که زحمت میکشن نه مدیران
      تازه نورانی رو یادت رفت.

      • 125
        يکشنبه 10 خرداد 1394-9:30


        پرسنل خدوم ،زحمتکش و جانفشان آتش نشانی
        خواهش میکنم شان و منزلت خودتون و شغل شریفتون رو در جامعه حفظ کرده و از بازگو کردن مسایل درون سازمان که بیشتر برداشت شخصی غلط یا صحیح خودتون هست خودداری کنید.بعضی دوستان و همکاران متاسفانه دارن غرض ورزی میکنن و رو به صحبتهای خاله زنکی آوردن و همکاران خودشون رو تخریب میکنن...آقایان رجبی،کلانتری،سلطانی و آقای سیدی و حتی آقای محمودی در دوره کوتاه مدت سرپرستی خودشون،همگی برای پیشرفت این سازمان زحمت کشیدن و هر کدوم از این مدیران شیوه مدیریت خاصی رو اجرا کردن و طبیعتا هر دوره مدیریتی مقبول نظر افرادی بوده.خواهشن کمی منصف باشین...

        • وحید
          شنبه 9 خرداد 1394-17:51


          با سلام واقعا جای تاسفه بخاطر یه شایعه اینجوری خودتونو خراب میکنین در سال همدلی و همزبانی هستیم خدا دلهای متفرق شما را جمع گرداند

          • خودم
            شنبه 9 خرداد 1394-12:30


            سلام به همکارای محترم درگیر
            بسه دیگه .به خاطر پست و مقام ابروی اتش نشانیو تو سایتها نبرید.
            هرکی پست گرفت یا حقش بود یا پارتی داشت . مثلا جابر عابد با پارتی بازی رفت مرکز پیام هههههههههه. اقا من اعتراض دارم ههههههه.جابر دیگه معروف شدی .

            • آتش نشان
              جمعه 8 خرداد 1394-11:30


              بسياري از كارها در زمان آقاي كلانتري بود؟؟؟؟احداث ايستگاه شش،بحث آموزش،بازسازي ايستگاه ها،خريد تجهيزات و... در زمان چه كسي بود؟؟؟؟يادتون رفت وضعيت ايستگاه ها چطور بود؟؟؟آشپزخونه ها و خوابگاه ها چطور بود؟؟؟؟چه كسي واسه ي شما ارزش قائل شد و همه ي چيزو اونجوري كه لايق آتش نشان است در آورد؟؟؟حقوق و مزايا در زمان سيدي چقد ميگيريد؟؟؟شما لايق مديري مثل ... داريد كه هميشه اضافه كاري و تعطيل كاري پايين ترين حد ممكن بزنه واجازه ي اعتراض هم نداشته باشين و از بالا نگاهتون كنه نه مثل رفيق كنارتون باشه،يادتونه اولين عيدي كه سيدي مديرعامل بود چقد حقوق و عيدي گرفتيمن و نزديك بود بعضياتون از خوشحالي سكته كنين؟؟خداروشكر سيدي هرچي در توان داشت واسه ي شما همكارا گذاشت و هميشه دنبال گرفتن حق شما و رسوندن شما به جايگاهي كه بايد باشين بود،البته مطمئنم اون افرادي كه سيدي رو ميكوين و به اسم آتش نشان كامنت ميزارن آتش نشان نيستند و براي تخريب سيدي خود را آتش نشان معرفي كرده اند.

              • آتش نشان
                جمعه 8 خرداد 1394-10:49


                آقاي محمود محمودي اگر لياقت رياست داشت تو اين چند سال رييس ميشد و هروقت كه سرپرست ميشد او را مديرعامل ميكردند،چرا اين اتفاق نيافتاد؟؟؟؟آقاي محمودي فقط آدم فروشي بلد بود و زيراب زني و خودشيريني واسه ي مسئولين،آقاي محمودي با اينكه فرمانده عمليات بود تا حالا ديدين يكبار در عمليات دست به كار شود و شيلنگ دست بگيرد؟؟؟هيچوقت لباس او خيس شد؟؟؟آقاي محمودي عشق رياست داشت و اون زمان كه سرپرست بود هميشه يكي ارز بچه هاي آتش نشاني را به عنوان راننده انتخاب ميكرد و همراه او به خانه ميرفت و به اون همكار بيچاره ميگفت تو همينجا منتظر بمون و ميرفت خونه ميخوابيد و بعد ٢،٣ ساعت ميومد پايين و اون راننده ي بيچاره را آزار ميداد،آقاي كلانتري و آقاي آقاميري دست از شيطنت برداريد،خداروشكر ي نگاه به زندگي شخصي عزيزان بياندازيم ميفهميم نفرين خانواده ي چه كسي را به همراه دارد...خواهشا دوستان براي تخريب خود را آتش نشان معرفي نكرده و اگر ميترسند حداقل بنويسند شهروند،اسم آتش نشان حرمت دارد

                • شهر وند همکار
                  جمعه 8 خرداد 1394-2:2


                  خدا کند آقای سیدی همین بلایی را که بر سر محمود محمودی یکی از بی نظیرترین آتش نشانان کشور که تمام زنذگیش را بر سر آتش نشانی گذاشت و به نوعی خودش را وقف آتش نشانی ساری کرد این فرد زحمتکش را با گوش دادن به حرف چند تا بچه آتش نشان پست طلب به یکباره و بدون اطلاع دادن قبلی باز نشسته و خانه نشین کرد در حالیکه می توانست از تجربیات این پیر آتش نشانی برای پیشبرد اهداف سازمان و ارتقا آتش نشانی ساری استفاده کند .ان شالله همین بلا بر سر او بیاید و او علی رقم میل داشتن به ریاست و ماندن برای دو سال دیگر به یکباره و بدون اطلاع قبلی بر کنار شود . تا بداند امسال محمود محمودیها با این شکل برخورد چه می کشند. و چه می کنند .و بداند که چه اشتباهی کرده است و یک عمر نفرین و پشیمانی او و خانواده اش را به همراه دارد.

                  • اتش نشان اگاه
                    پنجشنبه 7 خرداد 1394-22:20


                    بسیاری از امکانات موجود ازجمله ماشینهای جدید خریداری شدهه در زمان مهندس کلانتری بوده است حتی ماشینی با 2400قطعه امدادونجات با تلاشهای ایشان از کشور اتریش خریداری شد ونیز بسیاری از اموزشها وتغیرات اساسی در روند ر؟به رشد اتش نشانی ساری موثر بوده از طرف مهندس کلاتتری تجهیز شده بود.ارزوی توفیق برای خدمتگزا ران.
                    از سیاسی کاری مینالید وخود سیاسی کاری میکنید

                    • آتش نشان
                      پنجشنبه 7 خرداد 1394-21:21


                      آقای سیدی با رابطه بازی و نون قرض دادن به دیگران از جمله به آقای آقا میری عضو شورای شهر یک فرد بی تجربه را ن قرض دادن به آقای نقیبی عضو شورای شهر راننده آقای نقیبی را به آتش از مامور صفر یک مرتبه به پست رئیس ایستگاهی رساند و نونشانی آورد < او را از مامور صفر قرار دادی در سازمان به قسمت اداری سازمان ارتقا داد و دیگر اینکه این آقا با نون قرض دادن با آقای محمدی تاکامی یک مامور صفر از بستگان آقای تاکامی را به قسمت کارپردازی و اداری سازمان ارتقا داد

                      • آتش نشان
                        پنجشنبه 7 خرداد 1394-18:30


                        آقای سیدی هنوز کسی را هنوز شورای شهر ساری نشده و هنوز عضو علی البدل شورای شهر است برادرش را که از قبل قول کار در شهرداری ساری به اون داده بود با وجود اینکه اون فرد فرمانده شیفت در ایستگاه شش بود او را در این بین کمبود نیرو در آتش نشانی با باند بازی و رابطه بازی به شهرداری فرستاد

                        • آتش نشان
                          پنجشنبه 7 خرداد 1394-18:23


                          سلام آقای محسن محمودی خیلی آدم کار درست و پاک و کار بلد و متعهد و دلسوز و زحمتکش است و به نظر من لیاقت او بیشتر و بالاتر از مدیر عاملی آتش نشانی ساری است و ان شالله هر کجا هست موفق و تندر ست باشد

                          • شهروند همکار
                            پنجشنبه 7 خرداد 1394-8:14


                            سلام , با فرض اینکه اقای سیدی مدیر موفقی بوده دلیلی بر این نمیشه که بازنشست نشه و با فرض اینکه اقای محمودی سن.کمی داره هم دلیلی بر عملکرد بد اون نیست ولی شما به من بگو تو کدوم یک از پستهای اداری زد و بند نمیشه که این مورد بخواد دومی محسوب بشه
                            مورد بعدی اینکه شما اگر ادعای میکنی صادقی هستی یه امار بگیر ببین پرسنل عملیاتی با تحصیلات تخصصی بالا وشرایط کاری سخت و ساعت کاری بیشتر دارن چراحقوق کمتری از پرسنل اداری دریافت میکنن که اینمورد ناخواسته باعث بشه تو کار اونها تاثیر منفی داشته باشه بر خلاف تمامی سارمانهای اتش نشانی کشور

                            • شهروند
                              چهارشنبه 6 خرداد 1394-18:29


                              من به عنوان یک فرد قایمشهری که 12 سال هست ساکن ساری هستم به این نتیجه رسیدم که خیلی از شهروندان ساروی قدر مدیرانه کار امدی همچون اقای عبوری واقای سیدی و... را نمی دانند

                              • چهارشنبه 6 خرداد 1394-16:29


                                همه در جریان هستید که معاون خدمات آدم بسیار پاک و درستکاری، خواهشا، توپ و تو زمین خودتون نگه دارین، و به آدمهای درستکار تهمت نزنید،

                                • آتش نشان
                                  چهارشنبه 6 خرداد 1394-15:54


                                  در جواب "پرسنل دون پايه آتش نشاني" كه گفته فاكتور چيزه خوبيه،اگه قرار به فاكتور سازي باشه حتما مديران قبلي به ذهنشون رسيده كه براي دزدي فاكتور چيزه خوبيه،همكار عزيز اين تهمت عاقبت خوبي نداره و مرد باش و با مدرك نشون بده كه سيدي فاكتور سازي كرده،سيدي اگه دزد بود به راحتي وقتي كه مدير طرح دريا بود ميتونست بخوره در حاليكه اينكارو نكرد و بيشترين پرداختي حاصل از اجاره ي سوييت ها و عوارضي پلاژ شهرداري در دوره ي رياست سيدي بود و این رقم به حدي با دوره ي قبل سيدي فاصله داشت كه شهردار وقت تعجب كرد و گفت چرا انقد فاصله وجود داره مگر سيدي جيب مردم را ميزند كه اين همه به ما پرداختي داشت و همان موقع بود كه دست دزدان رو شد،سيدي اگه دزد بود الان در بهترين نقطه ي شهر خونه و بهترين ماشين را با توجه به سابقه ي حضورش در شهرداري بايد ميداشت،حق بعضي از دوستان مديراني مثل ... كه به آنها از بالا نگاه كنند نه اينكه مثل سيدي با همه صميمي باشد و هواي همه ي پرسنل را داشته باشد.خداوند به آدم عزت و ذلت ميدهد،خدا كند تهمت هايي كه ميزنيم باعث خشم خداوند نشود و گرفتار عذاب او نشويم...

                                  • ساری
                                    چهارشنبه 6 خرداد 1394-13:27


                                    در جواب مخاطب "خودم" : با سند و مدرک حرف بزن نه اینکه توهین کنی
                                    منفور اون کسیه که مال مردم و بیت المال رو میخوره و وقتی جلوش گرفته میشه شروع به تخریب میکنه
                                    از مدیریت سایت خواهش دارم توهین ها فیلتر بشه

                                    • shahdar
                                      چهارشنبه 6 خرداد 1394-13:14


                                      سلام
                                      آقاي رعيت در خصوص مطلب اولتون اگررسانه شما شفاف هست اول بايد خودتون شفاف باشيد بعد رسانتون نه اين كه جلوي همكارم يه جور باشي پشت سرش جلوي ما يه جور ديگه باشي اميد وارم كه خداوند همه ما رو اصلاح كنه . ، و اما در خصوص مطلب دوم اينكه بدونيد كه با توجه به مداخلات افراد غير تخصصي در حوزه شهري مانند شما كه فقط با فرا فكني و هوچي گري تو امور مديريتي اين اداره دارين دخالت. به جاي نميرسه اين حق هر مديريه كه نيروهاي تحت امرشو خودش انتخاب كنه متاسفانه هركس و ناكس از رسانه و افراد غير مسول و نابلد كار ،دارن براي اين اداره تصميم ميگيرند و از قبل اون كيسه اي بتونن پركنن خدايا خودت شاهد باش
                                      &&&
                                      خواننده عزیز:خوبه که من حقیر در لفافه حرف نزدم و اگر حقیر رو بشناسید میدونین من رک و راست حرف هامو میزنم حتی اگر کسی ناراحت بشه،در مورد اظهار نظرتون ممنون چون سعی میکنم اشکالمو برطرف کنم اما چقدر خوب می شد برای حرف هاتون دلیل و سند و مصداق نشون می دادین تا حقیر بیشتر و بهتر خودمو اصلاح کنم

                                      • پرسنل دون پایه اتش نشانی
                                        چهارشنبه 6 خرداد 1394-11:23


                                        به تازگی سیدی یه نونی به محمدی تاکامی قرض داده که بعیده تاکامی به این زودی فراموش کنه

                                        • پرسنل دون پایه اتش نشانی
                                          چهارشنبه 6 خرداد 1394-11:20


                                          سیدی ادم پاکدستیه....البته فاکتور چیز خوبیه....اتش نشانا خوب میدونن من چی میگم...

                                          • آتش نشان
                                            چهارشنبه 6 خرداد 1394-10:4


                                            من آتش نشانم،خدمت دوستاني كه وابسته به معاون خدمات و عضو شورايي هستند كه دائما سنگ اندازي ميكنند و به سازمان خيانت ميكنند عرض كنم اگر سيدي دزد بود از طرف بازرسان مالي كه چند وقت پيش به سازمان آمده بودند نمره ي عالي نميگرفتند و تشويق نميشدند و به اذعان بازرسان در طي سال هاي اخير بي نظير بوده،از وقتي سيدي اومده سازمان دائما در حال پيشرفت است و به ما آتش نشانان هويت داده،آقاي معاون خدمات هم به آقاي محمودي بدهكاره چون ايشون ضامن وام هايي است كه آقاي معاون از بانك ها گرفته،تا حالا هيچ مديرعاملي به اندازه ي سيدي در سازمان موفق نبوده و كل بچه ها باهاش راحت هستند و افتخار ميكنيم كه مديرعاملي چون سيدي داريم...

                                            • خودم
                                              چهارشنبه 6 خرداد 1394-8:19


                                              محسن محمودی مدرک لیسانس از دانشگاه پشت مصلا گرفته که هر کسی می تونه اونجا مدرک بخره ،ضمنا 10سال سابقه داره اما 3سال به عنوان نگهبان زباله در بلوار کشاورز انجام وظیفه می نمود و وبقیه اشم وابسته به همون معاون خدمات ،ایشنان اصلا ارزش فکر کردن به مدیرعاملی نداره ،پدر بزرگوارشم منفور در کل سازمان بود ،برای گرفتن یه مساعده 100 تومنی پرسنل باید گریه می کرد اینم از همون خاندانه ،اونی که میگه سیدی نامردی کرد یکسال اول مدیریت سیدی با سال دوم مقایسه کنه ،نامردی رو همون عضو شورا و معاون خدمات کردن که فقط به سیدی فشار اوردن ،مدیرعاملی که نمی تونه معاون خودشو خودش انتخاب کنه و عضو شورا معاون انتخاب میکنه دیگه می تونه چیکار کنه

                                              • shahrdar
                                                چهارشنبه 6 خرداد 1394-7:28


                                                سلام .: آقاي محمودي آدم كم لياقتي نيست و با توجه به سنش خيلي بيشتر از مديران ديگه حاليشه و تو همين چند وقت اخير آزمونشو تو منطقه دو خوب پس داده ولي روي صحبت من با آقاي رعيت يكي از گردانندگان( خبرنگار. مدير سايت .و ......) سايته كه نون به نرخ روز ميخوره آدم فوق العاده دو رو كه فقط به جيب خودش داره فكر ميكنه و مديريت شهرداري رو براي خودش كرده پيراهن عثمان تا از قبل اين اداره منفعتي ببره آدمي كه جلوت يه جوره پشت سر يه جور ديگه .
                                                نكن اين كارو آقاي رعيت ، دنيا دار مكافاته ، خجالت بكش
                                                &&&
                                                قابل توجه خواننده محترم:
                                                اگر از نظر شما تجزیه و تحلیل یک موضوع و گزارش یک خبر،منفعت طلبی و .....هست ،اشکالی ندارد،اتهام شما را به جان می خریم اما اگر بیان حقایق برای شما و به نفع شما نیست ،پس جواب این تهمت ها رو هم از خدا خواهید گرفت/انتشار کامنت و نظر شما برای این می باشد تا در جریان باشید اگر منفعتی بود نه کامنت شما بلکه کامنت موافقان و مخالفان این خبر را منتشر نمی کردیم،معمولا رسانه هایی که اعتبار خود را نمی فروشند همیشه در معرض اتهامات می باشند/موفق باشید

                                                • آتش نشان
                                                  سه شنبه 5 خرداد 1394-22:53


                                                  من يك آتش نشانم،اون كسي كه خود را آتش نشان معرفي كرد و در حاليكه مثل روز روشن است آتش نشان نيست،آقاي سيدي بين ٥ مديرعامل قبلي تنها مديرعاملي است كه سابقه ي خدمت در آتش نشاني دارد و تنها مديرعاملي است كه در تمام حوادث دوشادوش ما آتش نشانان حضور دارد و اين مايه دلگرمي ماست،بياييم نظراتمان را بر اساس وجدانمان بگوييم،بررسي كنيم عملكرد آقاي سيدي را نسبت به احترام به پرسنل،نسبت به پرداخت حقوق و مزايا،نسبت به مديران گذشته چگونه بوده است،شايسته است از شهردار محترم كه نسبت به ايمني شهر و آتش نشان ارزش ويژه اي قائل است سپاسگزار باشم،

                                                  • سه شنبه 5 خرداد 1394-22:48


                                                    م‍‍‍دیر محترم سایت خبر خزر با سلام درست نیست که برای مقداری پول مدیر ضعیفی را توانمند و مدیر توانمندی را ضعیف جلوه دهی البته بنده میدانم که اداره کردن سایت هزینه بر است اما این روش ، روش نا جوانمردانه ای است
                                                    &&&
                                                    *قابل توجه خواننده محترم:
                                                    اگر دلیل و سندی برای حرفتون یعنی دریافت وجه توسط خزرخبر دارین ممنون می شویم ارائه نمایید تا ...

                                                    • احسان
                                                      سه شنبه 5 خرداد 1394-22:19


                                                      آقایی که خودتو آتش نشان معرفی کردی و معلومه که از آدمهایی هستی که از سیدی پست گرفتی:پدر این آقا که مدیر مالی بود چه بلایی سر پرسنل آورد؟با مدرک بگو یا اسمتو بزار معلوم بشه به کی وصلی. از طرف پرسنل صحبت نکن.
                                                      مدیر باتجربه تر از محمود محمودی که نداشتیم که تموم خدمتش آتش نشان و رییس عملیات هم بود همونطور که میدونین رابطه ای با این آقای جدید نداره و فقط تشابه فامیلیه و سیدی از ترس اینکه یه روز جاشو نگیره یواشکی و بدون سر و صدا و نامردی رفت دنبال کار بازنشستگی اون بنده خدا و یهویی بهش خبر بازنشسته شدنشو 0داد. اینو دیگه یادتونه که؟

                                                      • شهرداری
                                                        سه شنبه 5 خرداد 1394-21:48


                                                        محض اطلاع باید عنوان کنم آقای محمودی دارنده مدرک کارشناسی مدیریت و نیز نزدیک ده سال تجربه در زمینه خدمات شهری و نیز کارمند رسمی آتش نشانی می باشد. و در مورد توانایی های او میتوان از شهردار منطقه دو و نیز محمدی کیادهی یا تاکسی سوال کرد که خوب میشناسنش

                                                        • علی
                                                          سه شنبه 5 خرداد 1394-21:43


                                                          خزر خبر من اصلا کاری به کی میای و میره ندارم ولی متوجه نمیشم چرا از کسی حمایت میکنی که قراره بازنشست بشه.پس جوانگرایی و اشتغال چی؟یعنی هیچ کس تجربه نداره؟باید این آقا چون تجربه داره تا پایان عمر مدیرعامل آتش نشانی بمونه؟حمایت از اشتغال جوانان و ایجاد فرصت شغلی چی؟حمایت بیخود نکن برادر.این آقا بازنشسته بشه بعد اصلا نه اون آقا یک آدم دیگه بیاد جاش.

                                                          • آتش نشان
                                                            سه شنبه 5 خرداد 1394-20:10


                                                            آقایی که خودتوآتش نشان ساروی معرفی کردی ، مطمین هستم که از دار و دسته همون آقا که دو روزه قراره مدیر عامل سازمان باشه هستی یادتون رفت پدر همین آقا چه بلایی سر پرسنل و سازمان آورد ، اگه تو دوست داری خدمت کنی بهترین زمان همین دوره حاجی سیدی برای خدمت اگه دنبال پست و مقامی که صد البته همینه اونایی که توانایی داشتن خود سیدی اونارو به حقشون رسوند ، همین که راحت با سیدی صحبت می کنی و دنبال پست ومقامی برو خدا رو شکر کن شما لیاقتتون امثال مهندس رجبی که نفستونو بند بیاره نه سیدی، سیدی اگه دنبال دزدی بود الان خونش شریف آباد نبود ، خود جناب عالی صدقه سر همین سیدی بهترین خونه و خودرو را داری ، در ضمن خواهشا از طرف همه همکارها صحبت نکن خودتو انقدر بزرگ نبین برادر ، در پایان آقای تاکامی یک مدیرعامل در سطح استان قبول داشته باشه اونم سیدیه باور نداری خزر خبر ازش مصاحبه بگیر

                                                            • يك شهروند
                                                              سه شنبه 5 خرداد 1394-15:19


                                                              در ضمن سوابق آقاي سيدي مثل روز روشن است،پست هايي مثل مدير طرح درياي فرح آباد،مديرعامل سازمان اتوبوسراني و...،در ضمن آقاي سيدي هيچوقت نگهبان نبوده و ب دليل كج فهمي و سنگ اندازي بعضي از مسئولين به عنوان فرمانده شيفت آتش نشاني منصوب گرديد،اون دوستي كه قصد تخريب داشت فكر كنم اطلاعات درستي نداشت

                                                              • اعتراض
                                                                سه شنبه 5 خرداد 1394-15:13


                                                                من از آتش نشانان ساری هستم. سیدی دو سال نامردی کرد در حق همکارانش و تمامی پرسنل وابسته به عضو خاص شورا را کنار خود جمع کرده به حدی که در سازمان دیگه جای نشستن نیست. راجع به مدیر جدید چیزی نميدونم ولی تجربه نشون داد موفقیت حاج مهدی عبوری بخاطر مدیران جوانش بود.نه اینکه هر کی سنش بيشتره مدیر تر باشه.سیدی قبلا هم بخاطر بیکفایتی تنزل شغلی داشت.راستی خزر خبر به... سلام برسون و بهش بگو سیدی براش نون و آب نمیشه و با یک دوره شورا بودن انتظار نداشته باشه میلیارد بشه

                                                                • يك شهروند
                                                                  سه شنبه 5 خرداد 1394-15:4


                                                                  خدمت اون دوستي كه گفته آقاي سيدي باعث افت سازمان شده ميخوام با مدرك اين حرفو بزنه،و مرد باشد مردونه اعلام كنه به علت ناتواني به نگهباني منصوب شد يا با همين سياسي كاري هاي همين آقايان كه شهردار قبل بعد از متوجه شدن اشتباهش اعلام كرد كه خدا لعنت كند كساني را كه باعث شدن من در مورد سيدي دچار اشتباه شوم و بعد از فهميدن اشتباهش به سمت مديرعاملي اتوبوسراني منصوب كرد،و از خزر خبر استدعا ميكنم عملكرد اين آقاي سيدي رو از آقاي تاكامي سوال كنند،به گفته ي پيامبر خراب كردن كعبه جايزتر از بردن آبروي مومن است،خداوند پشت و پناه درستكاران،رو سياهي واسه زغال است

                                                                  • سه شنبه 5 خرداد 1394-13:6


                                                                    از کی تا بحال یک راننده اتوبوس رانی. که بعدها به عنوان کارپرداز سازمان آتش نشانی خدمت میکرد به علت ناتوانی در انجام وظایف به عنوان نگهبان منصوب شد، حالا شده مدیر با تجربه آتش نشانی، ایشان در مدت دو سالی که مدیر عامل سازمان بوده، با مدیریت نا صواب خود نه بلکه باعث حیف و میل اموال سازمان شده بلکه نود درصد پرسنل از مدیریت نامبرده نا راضی میباشند که این خود باعث افت شدید سازمان در مدت مدیریت ایشان میباشد، لطفا مکنونات قلبی خود را به شهردار یا معاون یا عضو شورای شهر نسبت ندهید و از تخریب افراد دلسوز و باتجربه و زحمت کش دیگر بپرهیزید ،در ضمن عملکرد ایشان را از تاکامی بپرسید

                                                                    • اشنا
                                                                      سه شنبه 5 خرداد 1394-12:29


                                                                      سن اين اقا چند ساله چندتااتيش خاموش كرده تاحالا جسد ديده مدركش چيه اقاي محمودي كارشناس مديريت صنعتي پشت مصلي گرفته ومتولد٦٥ميباشد

                                                                      • عبدالله
                                                                        سه شنبه 5 خرداد 1394-9:33


                                                                        تابحال نيروهاي جواني كه در زمان شهردار عبوري بر مسند كار آمدند عملكردي خيلي بهتر نسبت به نيروهاي فسيل و قديمي آن سيستم داشتند
                                                                        خواهشا بخاطر مسايل شخصي دست به تخريب انسانهاي توانمند نزنيد
                                                                        روشن است كه اين تحول به نفع شهر بوده و سوابق و كارنامه اين گزينه نشان دهنده آينده روشني براي اين تصميم ميباشد

                                                                        • واي.........
                                                                          سه شنبه 5 خرداد 1394-7:33


                                                                          شنيدم رييس خدمات منطقه 2كه تازه قراردادي شده بدون سابقه ...با سن كم و...ميخواهد بره مدير عامل سازمان آتش نشاني ساري بشه جايي كه هم سن وسالهاي پدربزرگش با تجربه فراوان علمي وفني هستند ايشان دو سه ماهه كه از رييس دفتري شد رييس خدمات وخدا رابنده نيست!!؟

                                                                          • علي
                                                                            سه شنبه 5 خرداد 1394-7:27


                                                                            متاسفانه اين مورد فقط درشهرداري نيست بلكه مبتلا به تمام ادارات ونهادهاست هركس لابي قدرت تري دارد به پست ميرسد تخصص تعهد تجربه كيلويي چند متاسفانه حاج مهدي اين موارد را به معاونينش ارجاع داده وكمتر دخالت ميكند درشهرداري برخي ها به نيروهاي مجرب وتحصيلكرده وارزشي انگ ميزنندوشهردارهم حرف معاونين را گوش ميدهد