آخرین عناوین

پنجشنبه 7 خرداد 1394-23:43 کد خبر:9327

اظهارات جالب نماینده جوان ساری در مجلس:

عملکرد من به صورت عملی مشخص است/از مسئولین کشوری استفاده بهینه شود

در صورت لزوم افشاگری خواهم کرد/سند بداخلاقی برخی افراد در دست من است/به عملکرد استاندار نمره ...می دهم/سانسور خبری شدم/بی تدبیری در برگزاری یک جشن ظرفیت نیست


به گزارش خزرخبر،محمد دامادی به مناسبت 7 خرداد و روز مجلس،در نشست با رسانه های استان مهمترین مسائل مربوط به حوزه خود را بیان کرد که مهمترین آن ها منتشر می شود:

&رسانه ها ریه های تنفسی جامعه می باشند.

&یاد نمایندگان از دست رفته گرامی باد.

&نوبخت هنگام حضور در ساری و در مراسم سالگرد مرحوم دامادی،از سه پروژه بازدید خواهد کرد.

&ساخت ورزشگاه ماهفروجک امسال به اتمام می رسد.

&بیمارستان ماهفروجک ،معین بیمارستان امام ساری می شود.

&سعی داریم با حضور نوبخت ،اعتبار خوبی برای ادامه احداث پارک موزه دفاع مقدس بگیریم.

&در مورد جا به جایی مدیر عامل شرکت چوب و کاغذ مازندران،اعتراض خود را به وزیر اعلام کردم و گفتم که درست نیست با  خراب کردن و ضعیف کردن چوب و کاغذ مازندران،بخواهیم دخانیات را سر و سامان دهیم و امیدواریم این اتفاق نیفتد.

&با توجه به اینکه بسیاری از مسئولین کشوری را تاکنون به استان مازندران و ساری آو.رده ایم پیشنهاد می شود مدیران و مسئولان همکاری نمایند تا از آنها نهایت استفاده بشود.

&در مورد ابقای فرماندار ساری و ادامه فعالیت او باید اعلام کنم که ابقای وی تصمیم دولت می باشد و من هم به تصمیم دولت احترام می گذارم.
&در مورد کاندیدا شدن شهردار ساری برای انتخابات مجلس باید اعلام کنم که من با حضور هر عزیزی که بخواهد کاندیدا شود استقبال می کنم و عبوری هم جوان خوب و لایقی می باشد و آرزوی موفقیت برایش می کنم  و حضور وی در انتخابات،ایجاد شور و نشاط می کند.

&دولت در بحث سلامت انخابات،حضور جدی خواهد داشت.

&کاندیداها در مورد مسائل مالی خود و هزینه ها شفاف سازی نمایند.

&تاکنون به سوالات تمام رسانه ها پاسخ داده ام و تعامل خوبی هم با رسانه ها دارم به طوری که حتی مقدمات عزیمت آنها به مجلس را هم فراهم کردم.

&برخی افراد هر نشست من با رسانه ها را به انتخابات ربط می دهند.

&در مورد حل مشکلات زباله،تذکرات لازم را به دولت داده ایم.

&بسیاری از پروژه های عمرانی دارای نقص می باشند.

&مانند زمانی که عضو شورای شهر بوده ام،همچنان از نقص ها انتقاد و نسبت به انجام کارهای خوب،تشویق می کنم.

&تاکنون سفرها و بریز و به پاش های زیادی انجام شد اما نتایج مثبتی به همراه نداشت.

&در برخی از ادارات نیز بریز و به پاش های زیادی در حال انجام است اما در مقابل کارگرانی نیز داریم که با کمترین حقوق دریافتی در حال گذران زندگی بوده و فشارهای زیادی را تحمل می کنند.

&در برخی از روزنامه ها رپرتاژهای عجیب و سنگینی می بینم که خلاف بوده و نباید از بیت المال مصرف شود.

&اولین نماینده ساری در کمیسیون عمران هستم.

&وزیر راه 6 میلیارد تومان قول اعتبار داد اما به قولش عمل نکرد.

&بریا فرودگاه ساری پس از 10 سال،دستگاه آیرلس خریداری شد که تا مهرماه نصب خواهد شد.

&از ساری تا هولار و از هولار تا ساری را فاز بندی کرده و تا پایان امسال نیز 5 کیلومتر از این فازها آسفالت و تعریض خواهد شد.

&برای راه های روستایی اعتبارات زیادی دریافت کرده ایم که امیدواریم تا پایان سال 95،بیش از 70 درصد راه های روستایی آسفالت شوند.

&در بحث موضوع زندان و عاقبت آن بایسید مدیریت شهری پاسخ گو باشد.

&در مورد پادگان ساری،حرف های زیادی شنیده می شود اما من همیشه، سکوت و صبر را سرلوحه کارهایم قرار داده ام.

&عادت به شنیدن برخی از حرف ها و تهمت ها کرده ام مانند اتفاقاتی که در حال انجام است و اگر زمانی لازم باشد تا لب به سخن و افشاگری باز کنم قطعا حرف های لازم را خواهم گفت و برخوردهای لازم را خواهم کرد.(محمد دامادی تصویری نشان داد که حاکی از آن بود که برخی از افراد بنر سالگرد درگذشت مرحوم دامادی را پاره کرده اند.)

&از مرحوم عزت الله دامادی،عزت مردم ساری دفاع خواهم کرد.

&مجوز انتقال پادگان را من گرفته ام.

&مخالف استانی شدن انتخابات می باشم.

&در مورد ایجاد منطقه آزاد در ساری ،مسئولین زیادی در سطح استان بسیار پیگیر می باشند  تا در منطقه آنها ایجاد شود و در مورد احداث این منطقه 15 وزیر تصمیم گیر می باشند و من در مورد پتانسیل فرح آباد تا بندر امیرآباد دلایل خودم را به مسئولین اعلام کرده ام.

&در مورد پرواز ساری به دبی،بیشترین زحمت و پیگیری توسط بخش خصوصی انجام شد اما متاسفانه عدم هماهنگی و همکاری برخی از آژانس های مسافرتی،مشکلاتی را برای این پرواز بوجود آورده است.

&اشتغال مشکل اساسی نسل 3 می باشد .

&با حضور نیروهای غیر بومی برخورد شدید کرده و پیگیری می کنم.(منظور انتصاب یک مدیر یزدی در فروشگاه رفاه استان بود که مورد اعتراض رسانه ها بود).

&به عملکرد استاندار فعلا نمره ای نمی دهم و پس از گذشت مدتی،نمره خود را اعلام می کنم.

&گلنگ زدن شرکت سایپا در گهرباران،یک کار انتخاباتی بود نه فنی و حقیقی.

&برای احداث شرکت سایپا در گهرباران،تبلیغ واهی شد و بدون داشتن توجیح فنی ،این کار صورت گرفت به همین علت تاکنون اقدامی صورت نگرفت.

&محوم عزت الله دامادی در زمان زنده بودنش یک ظرفیت بود و برگزاری مراسم سالگرد وی هم یک ظرفیت می باشد زیرا مسئولان کشوری در این مراسم شرکت کرده که باید از آنها برای پیشرفت و توسعه ساری استفاده بهینه شود.

&بی تدبیری در برگزاری یک جشن ،یک ظرفیت نیست و در زمان لازم،پاسخ آن را خواهم داد و افراد بدانند با برگزاری جشن در همان ساعت برگزاری مراسم سالگرد مرحوم دامادی،نمی توانند سنگ اندازی کنند و مردم قدر شناس ساری،بار دیگر با شرکت پر شور خود در این سالگرد،پاسخ بسیاری از افراد را خواهند داد.

&در ستاد انتخاباتی قالیباف فعالیت کرده ام زیرا زمانی مشاور او بودم و قالیباف را به عنوان یک مسئول عملگرا قبول داشته و دارم.

&پس از برگزاری انتخابات و برنده شدن روحانی،اولین نماینده ای بودم که به وی تبریک گفته ام و با توجه به دستورات رهبری،بر ما حجت شرعی است که از دولت حمایت کنیم.

&من نماینده نسل خودم و جوان هستم و در ستاد انتخاباتی من ،هم اصولگراها و هم اصلاح طلبان مسئولیت داشته اند.

&مسکن مهر طرح بسیار خوبی بود اما در اجرا،به صورت بدی عمل شد.

&در 3 سال از مدت نمایندگی ام ،سانسور خبری از سوی صدا و سیما بوده ام و حتی 30 دقیقه برنامه برای من نگذاشته اند اما با حضور مدیر کل جدید،این فرصت بیان عملکردها و صحبت هایم به من داده شد.

& بنر برگزاری سالگرد درگذشت پدر مرا پاره کرده اند اما جالب است تا مردم بدانند که دو کلمه(الله – دامادی) در این بنر از بین نرفته است و برای برخی با این تفکرات جاهلانه،متاسف هستم.

&افرادی که در روز و ساعت برگزاری سالگرد پدرم مراسم جشن برگزار می کنند بدانند موفق نخواهند شد تا مردم را از خادم خود دور کنند.

& برای بیان عملکردم خودم در این سه سال،حتی یک کاغذ هم چاپ نکرده ام زیرا اگر اسپانسر قوی داشتم و از خوانندگان کشوری استفاده می کردم و جشن می گرفتم الان منم می توانستم خودی نشان دهم.

&در صورتی که در انتخاباب رای نیاورم به دانشگاه بر می گردم و به صورت جدی و واقعی درسم را ادامه خواهم داد نه مثل برخی که با پارتی بازی مدرک می گیرند.

&قبل از عید نوروز پیشنهادهای زیادی حتی در حد معاونت ریاست جمهوری به من شد اما تعهد به مردم شهر و منطقه ام باعث شد قبول نکنم.

&در صورتی که رای نیاورم اگر مسئولین کشوری تشخیص دهند و صلاح ببینند از من استفاده خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • مملي نگو
    شنبه 9 خرداد 1394-7:52


    مملي توهم بگم بگم ميگي نگوووووووووووووووووووووووووووو
    چرا بنر رو پاره كردن نكنه ...........
    واي واي واي كلمه ال... و دامادي ازبين نرفته واي چه ميگه اين پسر.....
    يه كاعذ چاپ نكردي اما قضيه پادگان را درتمامي سايتهاي خبري دادي چطور شد پادگان را آزاد نكردي نكنه دروغ ميگفتي!!
    ايكاش همون پست كارشناسي را ميگرفتي چراكه چندماه ديگه همين هم گيرت نمياد پس پيشنهادميكنم يه كاري كن چون گفتي مستاجري وخونه نداري وهمراه حجا... آپارتمان نفروحته بودي سند هم نزدي اگر شين آباد بري حتما يه كاري بهت ميدن شايد رييس دفتر مطهري شايدشهرداري تهران بري يه جايي بهت بده قاليباف چرا اون هم آه يادم رفت سريع تغيير موضع دادي آها يادم اومد رييس بادي گاردهاي احمدي نزاد اه بابا چقدر كم حواس شدم تازه از احمدي نزاد بدگفتي آها بخاطر اين دولت بود............

    • پسر
      شنبه 9 خرداد 1394-7:38


      از اين پس به جاي نيمه شعبان در رمضان جشن ميگيريم چراكه نماينده جوان ما ناراحت ميشود كه چند دهمين سال پدرش .....
      چند دهمين سالگرد مرحوم دامادي با جشن بزرگ نيمه شعبان متعلق به آقا امام زمان كه سابقه جهاني داردو كليه مسلمانان جهان دارند جشن ميگيرند

      • رضا
        جمعه 8 خرداد 1394-22:23


        اقای دامادی یادمان نرفته برای اینکه جوان اول شهر ساری رای نیاره ومجدد ساری را به عقب بکشی از هیچ تلاشی دریغ نکردی این مردم امروز خوشحالند که ساروی اندوساری بدون توجه شما وهم در حال توسعه و پیشرفت می باشه ما خیر شما رو نخواستیم شر مرسان حاج مهدی عبوری زنده باشی

        • جمعه 8 خرداد 1394-11:41


          اقای دامادی مظلوم واقع شدن،این اجتماع که درمراسمات اقای عبوری هستن،درهمه مراسمات شرکت دارن،طبق نظرسنجی ها شانسهای اول مجلس اقایان دامادی،نقیبی،زارعی میباشن،مهدی عبوری فقط در درپن شهر ان همساروی های غیرمهاجر ازحومه اقبال دارندکه درمجموع دارای بیست هزار رای درکل شهرستان میاندرود وساری می باشند.